PODZIEL SIĘ

Aby firma osiągnęła sukces przede wszystkim musi zaskarbić sobie zaufanie klientów. Pomóc mogą w tym gadżety reklamowe. Małe, praktyczne upominki zawsze wzbudzają w ludziach pozytywne skojarzenia z marką. A do tego nie kosztują zbyt dużo. Mogą sobie na nie pozwolić zarówno ogromne korporacje, jak i małe przedsiębiorstwa. Najpopularniejszymi gadżetami są długopisy, breloki, smycze, notesy, a w ostatnich latach również pendrivy i power banki.

Zalety płynące z inwestycji w gadżety

Największym plusem gadżetów reklamowych jest to, że dają gwarancję użyteczności. Oznacza to, że obdarowani przez nas klienci z pewnością będą korzystać z nich na co dzień, tym samym przywiązując się do marki. A zatem drobne upominki przyczyniają się do budowania świadomości marki. Tworzą wokół niej pozytywne skojarzenia. W przeciwieństwie do reklam telewizyjnych i radiowych, postrzeganych często jako nachalne i irytujące, gadżety reklamowe traktowane są po prostu jako miły gest.

Grupa docelowa

Gadżety reklamowe mogą służyć promowaniu praktycznie każdego rodzaju produktów i usług. Oczywiście pod warunkiem, że są dobrze przemyślane, odpowiednio dopasowane do grupy docelowej. Jeżeli nasza firma działa na rynku produktów lub usług skierowanych do seniorów, wówczas warto zainwestować w kalendarze, notatniki i parasole. Natomiast jeśli naszymi potencjalnymi klientami są biznesmeni i młodzi ludzie, którzy na co dzień korzystają z nowych technologii, idealnym upominkiem z logo firmy będzie dla nich pendrive i power bank. Nie zapominajmy też, że gadżety reklamowe prócz przyciągania zupełnie nowych klientów mogą posłużyć nam jako upominek dla stałych kontrahentów. Na akcesoriach tych możemy bowiem zamieścić np. informację o zbliżającej się promocji lub nowy slogan reklamowy.

Sprawdź ofertę nowoczesnych i solidnych gadżetów reklamowych od firmy proponowanych przez firmę http://www.solsen.pl/

pozycjonowanie stron katowice