PODZIEL SIĘ

Światowy koncern Kawasaki nie od dziś zaskakuje nas inteligentnymi, nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Nie mogło ich również zabraknąć w turystycznym modelu Versys 1000, który daje przyjemność z jazdy zarówno podczas przejażdżek po obrzeżach miast, jak i w trakcie dłuższych wypraw motocyklowych.

Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło antyhoppingowe działa na zasadzie ogranicznika momentu obrotowego i serwo wspomagającego pracę dźwigni sprzęgła. W normalnych warunkach działa w trybie auto, minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni. W sytuacji wysokiego momentu obrotowego zapobiega poślizgowi tylnego kola.

KTRC (3-MODE)

Jest to układ, stale monitorujący poślizg tylnego koła, które podczas przyspieszania obraca się o 20-30% szybciej niż koło przednie. Aby zoptymalizować jego poślizg i utrzymać różnicę w obrotach kół w optymalnej wartości, KTRC zarządza mocą oddawaną na tylne koło. Prócz tego prognozuje zachowanie się motocykla za kilka kolejnych milisekund.

Power modes

System Power modes w prosty i szybki sposób umożliwia redukcję mocy o 20-25% oraz redukcję zużycia paliwa. Dzięki temu zapewnia wyjątkowo bezpieczną i komfortową jazdę w trudnych warunkach pogodowych.

Podwójna przepustnica

Sterowana przez komputer silnika podwójna przepustnica pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi, tym samym wspomagając kontrolę trakcji i dostosowywanie jej do aktualnych warunków na drodze.

Kontrolka eco

Kontrolka eco umożliwia kierowcy zarządzanie zużyciem paliwa, a więc i gwarantuje w pełni ekonomiczną jazdę. Komputer monitoruje takie parametry jak: położenie przepustnicy, prędkość i numer wbitego biegu.

Artykuł napisany we współpracy z http://motohangar.pl/

pozycjonowanie stron katowice